Particulier

Particulier

Dienstverlening op maat

Ook na het afsluiten van een verzekering of hypotheek blijven wij denken in uw belang. Wij volgen de actuele hypotheekrentes. Is een besparing mogelijk, dan komen we meteen in actie. Wij bellen u jaarlijks om uw gehele verzekeringspakket door te nemen. Waar mogelijk geven we het pakket een update. Eens per drie jaar gaan wij met u om tafel, en bespreken we of we een beter of voordeliger alternatief hebben gevonden voor uw schade- en levensverzekering. Daarnaast gaan we na of het verzekeringspakket en uw hypotheek nog aansluiten bij uw actuele leefsituatie. In geval van een calamiteit of schade, hoeft u ons maar te bellen. We zijn er altijd wanneer u ons nodig heeft.

Wij vinden het belangrijk om u de dienstverlening te bieden die u wenst. U kunt bij ons kiezen voor dienstverlening “Extra“, “Royaal” , “Hypotheek” en “Compleet“. Klik op de link om te lezen wat u daarbij van ons mag verwachten.

Maak een afspraak
"Vertrouwen dat het goed zit"

"Klanten willen er gewoon op kunnen vertrouwen dat het goed zit. Dat wij de portefeuille nauwkeurig in de gaten houden en bij schade alles regelen. Ik help mijn klanten, zoals ik zelf ook graag geholpen wil worden. Persoonlijk, eerlijk en vakkundig. Dat vindt iedereen toch prettig?"

Maak een afspraak
Download de Kuindersma Werkwijze

De werkwijze over hypotheken voor particulieren.

Whitepaper IconDownload hier